NilBensu öncelikle merhaba bu durum o kadar çabuk geçiyor ki atak dönemi olabilir siz sakin olursanız bebeğinize olur bizde 6 ayda böyleydik artık sesimi yükseltiyordum is güç kalıyor yemek kalıyor vs vs sonra baktım çocuğum benden kaçıyor babasına, halasina babaannesine kaçıyor dedim ki dur bunu çocuğuna yapma işi bıraktım dedim dağınık kalsın yemek yoktu makarna yedik kolay diye simdi kucağıma gelmiyor gel diye yalvarıyorum yine gelmiyor demem o ki mizmiz ağlıyor ama o günler de özleniyor Allah sabır versin zor süreçler bebeklerinizi yanınıza alın beraber 3 kişi oyun oynayın her gün ikisine de vakit ayırmış olursunuz. Allah kolaylık versin 🌸🌸