NilBensu yani o aylar genelde öyle geçiyor. Diş , atak ayı, büyüme sancıları. Bebeğin icinde kolay değil annesi şuan sadece seni istiyor senin kucağında sakinleşiyor . Bence biraz daha sabredin stresten uzak kalın. Rahatlıkla atlatacaksınızdır bu dönemide 🦋