ebrugorgel mama kotu bısı degılkı annesi ver tabiki sen vazgecme sutun kesılse bıle bırak memenle uyusun unutmakı sen nasılsan oda oyle olur mutluysan mutlu uzgunsen oda uzgun olur ınan banna hıssedıyorlar kendını ıyı hıssst once mesela dekı amaann de sutum bıtersede mama var dunyanın sonu degıl ya de kendı kendıne ve unutmakı senın gıbı olan bırsuru kadın var bu memlekette ınan bana yanlız degılsın ve hıc bırının cocuguda mama alıo dıe bı sıkıntısı yoktur once sen ıyı olki ona guzel enerjıler ver 😘