Her bebek aynı değil o yüzden bana iyi gelen size iyi gelmiyor olabilir ilk baş bende sma kullandım çok güzel kilo aldırdı fakat kabız yaptı şuanda aptamille devam ediyoruz Aptamil içinde çok iyi diyemem ama bebeklere mama ağır geldiğinden malesef her mama Gazi yapıyor İnan denemediğim mama kalmadı. Hipp’ide denedim bebeğim beğenmedi içmedi.