yavrukussss bende çok panik yapmıştım o aylarda. Hatta tam 9. Ayın başında kontrolümüz vardı. Doktorumuz daha çok erken demişti. 11 aylıkken ismine bakmaya başladı. Sen sürekli ismiyle hitap et ama baksın diye de aynı dakikada sürekli tekrarlayıp kendini strese sokma hiç 🌼🌼