yavrukussss Kizlaaar bebeğim 7 aylık 6.ayindan beri sürekli olmasa da seslendigimiz zaman dönüyor.Ama mesela Ömer asaaaf ismi ona dönüyor hasan desende dönüyor Süleyman desende yani seslenme şeklinde ne söylesem dönüyor böyle mi oluyor bu isme dönme acaba :))
GoGirl yavrukussss 😅 siz bence sadece ismiyle seslenin bu sekilde sese dönüyordur zaten anca daha ismine donmesi kafasini karistirmayin🙈
yavrukussss demirboy yaaa teşekkür ederim yorumunuz için sanırım sese dönüyor ama mesela konuşuyoruz ona dönmüyor sesleniyoruz dönüyor sanırım seslendigimiz anlıyor ismini biliyormu anlamadik 😂
yavrukussss GoGirl Ayyy aslında sadece ismiyle sesleniyoruz dün annem dedi bı başka bişey de bakalım doncekmi dedi döndü anlamadık bizde sese mi ismemi 🤷
GoGirl yavrukussss 7.5 aydan sonra oglum ismine donmeye basladi anca daha 9 ay civarı deniyordu arastirmalarimda da
yavrukussss GoGirl yani benim oğlumda dönüyor kim seslense ama ismemi sese anlayamadım nasıl anlarım ki acaba
GoGirl yavrukussss dogru yerlerde ismine seslenin devamli seslenincede bakmiyorlar gun icinde takip edin seslendiginizde bakiyorsa bakiyordr ismine biliyordur
mom54546 yavrukussss onceden yoktu korktum bıseyımı var dıye doktora goturdum tv ızletme dedı gercekten de 2 haftadır kızım tv ızlemıyo kızım bele goz teması falan kurmaya basladı yenı yenı
Mom34743 yavrukussss daha çok küçük şuan sese tepki veriyordur. İsmine tepki vermesi 11 12 aydan sonra belirginleşiyor.
Emir1806 yavrukussss canım şuan muhtemelen sese dönüyor biraz daha sabır ismine dönücektir. tabi acaba benim ismim hangisi diye karıştırmazsaa🙈 kıııızzz karıştırmayın çocumunn kafasınıı😂😂
Mom34743 yavrukussss bende çok panik yapmıştım o aylarda. Hatta tam 9. Ayın başında kontrolümüz vardı. Doktorumuz daha çok erken demişti. 11 aylıkken ismine bakmaya başladı. Sen sürekli ismiyle hitap et ama baksın diye de aynı dakikada sürekli tekrarlayıp kendini strese sokma hiç 🌼🌼