Ayaskubra Ipel bu hep devam edecek kendimden biliyorum şimdide konuda mevzusuna taktım yürüyünce de sonra konuşurum başka şeye takarız ama bu kötü acilen düzeltmemiz gerek kendimizi çok yipranacagiz yoksa 😔
Ipel Gokcemsii kesinlikle haklısınız eskiden olsa bende öyle derdim gelişimi farklı biliyorum ama işte annelikden sanrm yürümesi konuşması henüz olmayınca ister istemez panik yapiyorum
Ipel Ayaskubra kesinlikle katılıyorum hep diyorum ki şu yönümü duzelticem ama unutuyorum yiprandigimizla kaliyoruz
Arzu93 Ipel 2 yaşına az kaldı benim kızımda konuşmuyor hala doğru düzgün net kelimesi yok şimdi de bunu takıyorum kafaya yürümesi geç oldu bu da mı geç olacak acaba diye söyleyenler oluyor çevremde çok üzülüyorum bu duruma