Minikkusuumm kızım 11 aylık doğduğu günden beri kullanıyorum elim ayağım oldu. Gündüz uykularında açıyorum, mutfağın kapısını da kapatıyorum ona ses gitmesin diye rahat rahat işimi yapıyorum. Birkaç kere çöp atmaya da gittim kızım uyurken. Diğer yandan evde kedimiz var harekete duyarlı özelliği var kameranın. Mesela hareket olduğunda bildirim gönder diyorsun bana, kedi bebeğin odasına girdiği an bildirim geliyor. Ama tabii bebek dönünce de geliyor. Seyahatlere gittiğimizde evde bıraktığımız kedimizi de kontrol etmiş oluyoruz.
Gece uykusuna yatırınca eşim tabletten internete giriyor onun telefonundan kamerayı açıyoruz, açık kalıyor o. Ben de şu an olduğu gibi mesela telefonumu kullanabiliyorum 🙂 tlf nun şarjını öyle aman aman yemiyor.