Minikkusuumm ses ayarı var ekranında. İsterseniz düşük isterseniz yükseltebiliyorsunuz. Ben oğlumu yatırıp evin diğer kısmında balkonum var oraya çıkıyorum ses gitmesin ona diye de kapıları kapatıyorum bugüne kadar sesini duymamazlık olmadı hiç. Gayet net duyuyorum. Sadece şarjı uzun süre gitmiyor. Yani 2 günde bir şarj ediyorum ekranını kullanıma göre ama fiyatına göre gerçekten çok uygun. Hatta oğlum uyurken çöp atmaya gidiyorum nerdeyse 100 metreden çekiyor kamera