zeyzey77 izmirli123 tampon toksik şok sendromuna sebep olabiliyor çok tehlikeli. Kızın biri toksik şok sendromuna girerek bacaklarını kaybetmiş
izmirli123 zeyzey77 Doğumdan sonra 1 sene olmadım. Tarlusal ilacını içerek hasta oldum ve çok düzensiz. Bir hafta az az geliyor, iki gün yok sonra yine az az . Ben o yüzden tampon kullandım. Zaten onu 2 saatte bir yeniledim hep
Rules zeyzey77 tampon kullandım daha önce. Eğer uzun süre değiştirilmezse oradaki kirli kandan dolayı oluyor dediğiniz çok araştırmıştım kullanmadan önce.
Rules izmirli123 tamponu sık değiştirdiğiniz zaman hiç bişey olmaz ama yinede mecbur kalmadıkça kullanmamak gerek kirli kan orada duruyor enfeksiyon hastalıklarına yol açabilir.
Rules izmirli123 tampon son günlerde kullanırım ama ilk günler çok fazla kanamam oluyor en geç 2 saatte bir değiştirmeme rağmen taşacak gibi oluyor özellikle doğumdan sonra böyle oldu. Aslında çok kritik tatile gitmeden de olabilirim tam o aralar geliyor bende desteklesem bişeylerle dedim
zeyzey77 Rules bilemem üzerinde bile yazıyor. Toksik şok sendromuna sebep olabilir diye. Uzun süre ya da kısa süre farketmez . Yan Etkisi o
izmirli123 Rules Doğumdan sonra 1 sene olmadım. Tarlusal ilacını içerek hasta oldum ve çok düzensiz. Bir hafta az az geliyor, iki gün yok sonra yine az az . Ben o yüzden tampon kullandım. Zaten onu 2 saatte bir yeniledim hep
Rules izmirli123 acele etmişsiniz ilaç kullanmakla bence zaten normal doğumlarda özellikle 1 sene adet olmamak çok normal sonrasında doktor gerek görürse tedavi başlıyor ama duyduğum genelde 1,5 seneye kadar bekliyorlar.
nazatamina Rules sute geciyor diye biliyorum bitki csylari kullanmayin bebeklerin karaciger enzimleri uukseliyir demislerdi