Rules Kızlar 3 hafta tatile gidicez tam gideceğimiz günlerde başlayacak muhtemelen(düzensiz) adetim. Öne çekmek için bildiğiniz etkili doğal yöntemler var mı? Emziriyorum.
Mom567 Rules benimde ayın birinden yedisine kadar tatil planımız var 2 sinde hasta görünüyorum 😓 geciktirici alıcam
AygulSina Rules bi ilac varmis adeti geciktiren ilaci duzenli alip birakinca adet geliyormus bi eczaneye sor istersen emzirirkende kulaniliyor mu diye ismini bilmiyorum cnm ve bildigim kadariyla korunma haplarida engeliyor gelmesini emzirirkende icilenler var
Rules Mom567 geciktirici alsam 2-3 hafta gecikmesi lazım söktürücü alsam daha mantıklı olacak sanki. Daha önce geciktirici kullanmıştım 3-4 gün geciktirdi. Ama emzirmeye etkisi var mı bilmiyorum
Rules uykucukoala hemen derken ertesi gün falan mı bide kanama nasıl oldu normal adet gibi mi oldu uzun veya kısa sürdü mü
uykucukoala Rules benim baya gecikti doktora gittim sakın kullanma hormonları çok etkiliyor adet sökütücü hap dedi zaten 4 5 ay olmayanlara veriyorlarmış
uykucukoala Rules hemen derken şöyle bi kaç saat sonra filan oldum normal adetim başladı ama benimki geciktiği için böyle oldu belki siz erken çekmek istiyorsanız bilemedim
Rules uykucukoala söktürücü derken yani böyle doğal bişeyler anlamında dedim canım emziriyorum kullanmam zaten. Maydonoz ve adaçayı okudum bi yerde onları denicem.
Mom120 Zaten 3 hafta gidecekmissiniz bir hafta tampon kullanin daha az girin suya. Hormonlarinizla oynadiginiza degmez☺️
Rules Mom120 doğal yöntem soruyorım zaten düzensiz bazen 1 hafta geç gelir bazen erken. Tampon kullanamam doğumdan sonra kanamam çok fazla oluyor.
Rules AygulSina onu biliyorum primolut diye bi ilaç hormonlarla oynuyor emzirirken uygun olacağını sanmıyorum. Geciktirme değil erken gelmesi için sordum çok geciktirmek lazım oda çok rahatsız eder
nazatamina Rules 8 aydir olmuyorum benim 1 yila kadar suruyor emziriyorum adacayi maydanoz demissiniz bunlari kullanamiyir emzirenler yapacak birsey bulamadim ben malesef
Rules nazatamina adaçayı maydonoz gebelikte kullanılmaması lazım emzirirken bi sakıncası yok diye biliyorum.
nazatamina Rules sute geciyor diye biliyorum bitki csylari kullanmayin bebeklerin karaciger enzimleri uukseliyir demislerdi
zeyzey77 izmirli123 tampon toksik şok sendromuna sebep olabiliyor çok tehlikeli. Kızın biri toksik şok sendromuna girerek bacaklarını kaybetmiş
Rules izmirli123 tampon son günlerde kullanırım ama ilk günler çok fazla kanamam oluyor en geç 2 saatte bir değiştirmeme rağmen taşacak gibi oluyor özellikle doğumdan sonra böyle oldu. Aslında çok kritik tatile gitmeden de olabilirim tam o aralar geliyor bende desteklesem bişeylerle dedim