canana kesinlikle, bir hastalık olmadığı sürece takmıyorum da aslında ama etraf insanı yoruyor işte, küçükken biz de çok zayıftık anneö çok üzülürdü kızardı bize etmiyorsunuz almıyorsunuz millet aç bırakıyorum sizi sanıyor derdi ilkokul 5 te 21 kiloydum o derece zayıftım 🙈