BalkizimBaloglum2 BalarisiYusra 8ayliktan beri tutunarak kalkip yürüdü 11 aylikken kendi yürüdü benim kizim canim zayiflikla hic alakasi yok aksine daha çevik 16 aylik şuanda büyük cocuklarla koşturup oynuyor düşün masallah 🧿😊
BalarisiYusra BalkizimBaloglum2 benim kızımda 8 aylıktan beri tutundu sonra sıralamaya başladı ama hala aynı Zayıf ya ondan belki bacakları kuvvetlenmemiştir diyorum
Sarekuzu_19 canana 2 yaş 11 kilo 😅😅Belki oda cunki tartılırken sabit durmadi ben elimden geleni yapıyorum artık bıraktım kilo alması için uğraşmaya sağlıklı olsunlar da
canana Sarekuzu_19 bende saldım valla ama evde tartı var gidip onun üstüne çıkıyor ister istemez görüyorum kilosunu 😅
Elifaydn BalarisiYusra canımm hiç alakası yok İnan ki kendini hazır hissetmiyor demek ki benim kızım da zayıf hatta çöp gibi bacakları nasıl yürüyor diyorlar hazır hissedince başlar yürümeye 🥰
ayazasaf canana canana 23 aylık 11 kilo 😄 gayet iyi toparlamış bence doğum ağırlığına göre kilo ilk hedefiniz olmasın bu hesapta boy ve mental gelişimi daha önemli
canana ayazasaf yani 49 cm doğmuştu 76 falan galiba şuan benim ölçmeme göre. Mental olarak da hepimize kök söktürüyor 😅
ikizbabymom BalarisiYusra eltimin kızı 14 aylık 7 kilo 2 aydır yürüyo canım çocuklarıma asla zayıf demiyorum onu görünce alışmışsınız çevrede tontiş bebe görmeye🤣
BalarisiYusra ikizbabymom yok zayıf gerçekten erken doğdu küçüktü doğduğunda çünkü alışkanlıktan değil kesinlikle
tosariktosbalar canana 14 aylık 7bucuk kilo bencr şükredin sizinkinin kilosu gayet iyi. Benim kızıma naparsam yapim kilo almıyo alerjik bir bebek çünkü.
Cennet1212 Sevgi21 amin ah evet istahsiz bebek kadar kötü bir sey yok insan yılıyor hele bide sağlık sorunlari var esktra doğuştan rahatsız bir bebeğim var inanılmaz zor geçiyor şu donemler
BalarisiYusra BalkizimBaloglum2 tabi zamanını bekliyordur o da korkuyo bide düşcem diye hep tutunmadan yapamıyor
Mom987 BalarisiYusra Teyzemin oğlu 8.5 9 aylık yürüdü 7.5 veya 8 kiloydu bu arada benim de oğlum zayıf boya gidiyor yedikleri napayım 😁
Duriskonunannesiii canana 12 ayımızı bitirdik biz de 8700 çıktık kontrolde yerimizde durmuyoruz yürümemeye rağmen aylardır 100 gram alıyor sadece , benim de kızım 2850 doğdu tek tesellim aynen yaşında üç katı olması kilosunun 😔
canana Duriskonunannesiii aynıyız desene. Sen zayıf mısın peki bu bebeler bize mi benziyor anlamadım ki 🤷🏼♀️ 😂
BalarisiYusra ikizbabymom yok dedin ya tomblul bebek görmeyi alışmışsınız diye ona dedim 34 haftalık doğdu 1735 gr
Gokdeniz-33 12 aylık daha yeni 8 kg oldu, genetik olarak zayıf bizde de bebekler, sağlıkları yerinde olsun . Gerisini sorun etmiyorum,