Ae42 bulaşık makinesi temizleyici mavi sular oluyor bimde de var
onu sprey şişesine koyuyorum , kaynar suyla seyreltiyorum
duşakabine güzelce sıkıp 5 dakika sonra su ile duruluyorum
Cam için Çekpaslar var trendyolda falan her duştan sonra suyu da sıyırsanız iz kalmaz
ben pek yapmıyorum ama ayda bir temizliğe yardımcı ablamız geliyor o temizliyor kendim yaparsam ilk karışımla ovalamadan yapıyorum