Ae42 Güzel anneler cam duşakabininizi ne sıklıkla nasıl temizliyorsunuz, biliyorsunuz ki her duşta benek benek leke oluyor sıcaklarda hergün ya da günde iki defa duş alındığından hergün bebek varken temizlemek zor pratik bilgileri olan ?🌟🌟🌟
Serobaskan Ae42 şurada bekliyeyim bende :) aslında diyorum ki buzlu folyolar var hem lekeyi göstermez hemde duşakabinin içi görünmez iyi olur. Kullanan var mı acaba?
Mrcmom Ae42 bende bunu yeni öğrendim çok pratik , market poşetleri var ya ama meyve sebze koyduğumuz ince olan , ona cif döküp ovalıyorsun sonra suyla yıkıyorsun kurulamaya bile gerek kalmıyor mis gibi oluyor
rua_da_senhora_das_verdades Ae42 el çekbasıyla her duştan sonra suyu çekiyoruz. Uzun süre lekesiz oluyor.
ikibebeklibirannee Ae42 Kendim duş alırken yıkıyorum hemen bebek şampuanı jahsons baby şampuan leke tutmuyor 😂
Ae42 Serobaskan Banyoyu küçük gösteriyor onlar da aslında ben seviyorum camı ama bi damla düşse leke, gören aylardır temizlenmediğini zanneder 😅
miniktavsanim Serobaskan benimki yarı buzlu yarı normal cam gibi buzlu yer hıc bir şekilde bisey gozukmyr ama diğer taraf of acayip hemen bir damla izi bile gozkyr dedim bari hepsi buzlu olsaydı ya 😁😁
Ae42 Mrcmom onu Çaydanlık temizliği için de öneriyorlardı değil mi :) dur deneyeceğim bunu çok teşekkürler 🙋🏻♀️
Ae42 rua_da_senhora_das_verdades Yaptım bende geçen gün ama hala lekeler vardı, iyice bi temizleyip tekrar yapayım o zman madem memnun olanlar var bu uygulamadan 🤟🙃
Elfsev rua_da_senhora_das_verdades ben de her defasında cekpasliyorum kalan yer varsa küçük havlu var köşede benim onunla kuruluyorum musluğu da siliyorum kireç lekesi olmuyor daha uzun süre gidiyor
Ae42 ikibebeklibirannee hahaha tamam bunu da deneyeceğim :))) kuruluyor musun ve silerken nasıl bi bez kullanıyorsun?
ikibebeklibirannee Ae42 Kurulamıyorum. Su tutuyorum çıkıyorum. Sonra camı açıyorum yukardan ne damla ne iz mis 😂 kızıma yaramadı şampuan bende böyle kullanıyorum.
Birsenkerim Ae42 sirke lekeleri söküp atıyor benim ki buzlu olduğu için ben haftalık yapıyorum ama kayınvalinedemin evindeki cam sirkeyle siliyor. Leke kalmıyor
Zinnureyn Kesinlikle Bulaşık parlatıcısıyla silmeni öneriyorum..Muhtesem parlıyor.. Sıfır kireç, sıfır leke 👌🏻☺️
Ae42 Zinnureyn Bulaşık parlatıcısı hiç ekstra alıp kullanmadım makina da sirke kullandım, ama bu kadar iyiyse alırım kabin için 😅
JackDaniels Ae42 araba camlarına yapıştırılan yağmur kaydırıcılardan yapıştırttım eşime komple. Mis gibi ne su tutuyor üstünde ne leke👍🏼 Bu fikirde arabada giderken aklıma geldi yağmur yağarken hiç silecek çalıştırmam ben akıp gittiği için, eşime söyledim alsak yapsak olmaz dedi mis gibi oldu bana dua edersiniz💪🏼 Markası würth bu arada @Serobaskan
Serobaskan JackDaniels hemen bakıyorum teşekkürler 😍 Bu arada adını gördükçe içesim geliyor bana kötü örnek oluyorsun😋