Flamingom bende de tecrübesizlik var sürekli çocuk aç zannedip yedirmeye çalıştım ve çocuk nefret etti yemek yemekten sonra bıraktım kendi haline şimdi pilavını makarnasını kahvaltısını etini köftesini kendi yer o yüzden serbest bırakın ben oğlumdan sonra 2. Yi yapmaya cesaretim yok 😂