Erencinarinannesi Sevgili anneler artık aklıma yemek gelmiyor siz ne pişireceksiniz bugün bebişlere oğlum 2 yaşında şu sıralar sebzeyle pek arası yok aklıma hiç yemek gelmedi 😳
Flamingom Erencinarinannesi ayy bana da gına geldi ne yapsam yemez. Sebze hiç sevmez et köfte makarna severdi o da yok
nursocum Erencinarinannesi 16 aylık en sevdiği şey köfte makarna bıktım artık hiç bişey yemiyor. Değişik çorbalar deniyorum yemiyor sadece yoğurt çorbası, kahvaltı bile yapmadı doğru düzgün bütün gün ekmek kemirse yok demez
anneyok Erencinarinannesi Su an pankek yaptım onu yiyor. Yemek de hiç aklıma gelmiyor ya gün içinde artık bulcaz bir şey
Erencinarinannesi Flamingom benim oğlum normalde yerdi ama şu sıralar yemiyor bende kahvaltısında yumurta ya karıştırıyorum kabak falan ama yemek olarak ver et tavuk köfte patates makarna pilav onları çok seviyor ben farklı bişeler de yesin istiyorum
Erencinarinannesi nursocum benim ki de köfte makarna at tavuk patates pilav modunda farklı şeyleri yemek istemiyor sürekli çevir çevir bunları pişir modundayım kahvaltısını değiştirin ben değiştirdim artık yiyor kahvaltıyı
Flamingom Erencinarinannesi farklı her seyi deniyorum. Ailecek yemege düşkünüzdür her türlü mutfagı severiz ama yok yemiyor oldugu kadar diyorum artık😂
nursocum Erencinarinannesi Kahvaltıda ne denemedim ki domates kızartıp üzerine peynir ve yumurta yapıyorum onu seviyor ama hergün onu yiyemez ki, bugün semizotu yumurta yaptım yarısını yedi bilmiyorum başka bişey var diş çıkarıyor heralde yoksa affetmezdi 😂
Erencinarinannesi nursocum evet bizimki de ikinci azıları çıkarıyor o yüzden sanırım şu sıralar yemeklerle pek arası yok bi tamamlansa şu dişleri de rahat etse yavrucuklar
Mom0911 nursocum yok yemiyor ki yine😥 meyve yiyor biraz , bide salatalık, ekmek bazen, su içiyor bu aralar iştahsız oldu iyice. Köpek dişleri çıkıyor çok huysuz oluyor geceleri
nursocum Mom0911 zaten karpuz peynir olmazsa ne yerdi bilmiyorum 🤷🏼♀️ aç bırakıyorum olmuyor değişik şeyler yapıyorum olmuyor anlamadım bende muhtemelen diştir yoksa iştahı iyiydi bebelerimizin😢
Erencinarinannesi anneyok bende kahvaltıda pankekimsi mücverimsi bi şeyler verdim sevdi yedi bitirdi gün içerisini düşünüp durmakla meşgulüm 😊
Erencinarinannesi Flamingom aynen yediği kadar yemeyince zorlamayın ben çok zorlamış biri olarak söylüyorum acıkınca kendi mama sandalyesine oturuyor ve afiyetle yiyor yemeğini
busra_54 31 aylik ve 11 aylık bebişlerim kahvaltıda pankek ve kuymak yediler öğlende nohut pişirdim yannda yoğura vermeyi düşünüyorum küçüğüm yerde büyük biraz şüpheli. Doğdu doģali iştahsız bir kizim var.
Erencinarinannesi busra_54 nohut bende düşüneyim benimkide bakliyatı çok sever lakin sebze yediremiyoeum şu bir aydır inşallah büyük kızınız da yer
Erencinarinannesi AntiiSosyallKelebek pide mi nasıl yapıyorsunuz benimki de öyle şeyleri çok sever tarif verir misiniz ?
Coyness2020 Erencinarinannesi her bebek farklı ya sevmediler mi sevmiyorlar isterseniz çorbasını yapın en azından öyle yesin 👍😊