monalissa Hum34 çok da küçük olmuyor aslında ama yine de bacağında iz yapmaya başladı, bir dahakine 3 no alacağım, prima premum care kullanıyoruz
Hum34 monalissa prima çok güzel gerçekten. Ama migrosun bezi de sanki prima kalitesinde gibi ☺️ Ben molfix kullanıyordum, sonra primaya geçtim şimdi de minnies kullanıyorum.
Pinarnehir Musam bez değiştirdim cok baby turco sleepy molfix normal olanlari hep pisik yapti ama en iyi sonucu molfix pure soft tan aldim bez tamamen pamuk sanki hic pişik yapmıyor tabsiye ediyorum
Banumeva Musam Bebeğim 6 kilo üstü 4 numara kullanıyorum, hep bir numara büyük kullandım rahat etsin diye.. 🤗
covidondokuz gocebebirbayan bezı bebege takınca büyük gelıyo hala yanlardan bende büyük almak istiyorm ama 1numara hala oluyo
gocebebirbayan covidondokuz şaşırdım gerçekten 🤗 ben 40 I çıkarken 3 takıyordum. Bez farklı ya ondan sanırım.
BusraAsel Musam ben doğduğundan beri bimden jelly willy var onu kullanıyorum çok memnunum hiç pişik falanda olmadık