Musam monalissa monalissa Pinarnehir 06022015 BusraAsel ahmetseliminannesi gocebebirbayan bukaga Yelizr1 Hangi marka bezi kullanıyorsunuz
Hum34 monalissa bebeklerimiz hemen hemen aynı kilo da 2 numara küçük olmuyor mu ? Ben 3 numara kullanıyorum. Acaba hangi marka ?
Musam 06022015 benim oğlum da 4700 bir numara molfix kullanıyorum ama artık dar gelmeye başladı 30 tane kadar var bitsin sleppy 3 numaraya gececem
Yelizr1 Musam ben bimin jenny willy aldım yenidoğdugunda hala kullanıyorum ne pişik ne de başka bişey yok çok şükür. Öylesine almıştım ama sonra memnun kaldım.
gocebebirbayan covidondokuz canım bezin üzerinde kaç kiloya kadar yazıyor. Bak hava da sıcak pişer çocuk yanar içinde. Bence büyüt artık
covidondokuz gocebebirbayan bezı bebege takınca büyük gelıyo hala yanlardan bende büyük almak istiyorm ama 1numara hala oluyo
monalissa Hum34 çok da küçük olmuyor aslında ama yine de bacağında iz yapmaya başladı, bir dahakine 3 no alacağım, prima premum care kullanıyoruz