esoo canım başıma gelmedi ama söyle bişey yaşamıştık reflü vardı bizde ağzından kan gibi bişey gelmişti bebeğimin.. Doktor mide zorlanmasından olmustur önemli olan kakadaki siyahlı eğer kakasında görürsen hemen gel demişti.. Kan olabilir yani. Olmayadabilir tabi ama Bi kere de göğsüm kanamıs bebeğimi emzirirken ağzı kan olmustu doktora sordum kakasında siyah parçalar olursa kan yutmus demektir demişti.. 🤷♀️ Bilemedim bence doktora danıs