Denizezgi Aslanmamy bende adanadayim. 25 dereceye acıyorum odanın kapısı açık. Tek askılı giydirdim bugün. Oldukça arttı sıcaklar kendim bile zor uyuyorum. Bikaç kez havuza soktum, usuttu sanırım hasta oldu. Adananın havası epey zormuş. Çok kolay usutuyorlar çünkü çok terliyorlar birden klimalı yere geçince de sonuç bu.
Gin Aslanmamy öyle bir problem yaşamadım hiç, şu an bulunduğum yer aşırı nemli klima kurutamıyor havayı, önceki yaşadığım yerde kururdu, odasına nemli havlu falan koyardım. Buhar makinası da almıştık ama hiç kullanmadık.
Flamingom Aslanmamy odanın sıcaklıgı 24 civarı olsun nasıl guzel uyur. Doğdugundan beri acık. Üsütmek den o kadar korkmam terleyip üstünden soğusun en cok ondan korkarım. Bebekler sıcagı sevmez. Bıraksak cıplak gezer. Heleki adana nasıl nefes alacak su içinde bence oda sıcaklığını sabit tutun. Üzerine üflemesin tavana doğru verin yıllık bakımı da yapılırsa hiç bişey olmaz. 2 senedir olmadı çok şükür