Aslanmamy valla bende adanaliyim. Havalar gercekten cok sıcak, ama şuan ailecek cocuklar eşim ben grip olduk, o yüzden klima acmiyoruz ,iyice hasta oluruz diye. Iyileşince acariz. Eşim zaten balkonda yatıyor, bizde cocuklarla odada, arada bi esiyor ama sıcak tabi 😪