Milagrosoreiro klimayı mutlaka çalıştırın biz şuan memleketteyiz İzmir’de burası da yanıyor Ankara’da bu sorun yok tabiki ancak ben Ankara’da bile çok sıcak aylarda salonun pencerelerini muhakkak açık bırakırım. Şuan da annemlerim klimayı açıyoruz sabaha kadar sleppy modunda 24 derecede çalışıyor klima salonda oğlum yatak odasında uyuyor neredeyse evin iki ucu diyebilirim ancak yine de ev serinliyor. Bebekler uyku ortamında serin ortamı arar terlemeleri uşumelerinden daha tehlikelidir ben klima açık sadece askılı çıtçıtlı bir body ile yatırıyorum bu kadar. Bu gece sadece bir kere suya kalktı hemen geri uyudu. Ortam çok sıcak olunca hem sık uyanıyor hem tekrar uykuya geçmesi zaman alıyor hem de sabah erken kalkıyor 😒 klima imkanınız varsa mutlaka kullanın derim uzmanlar yattığı odada bile direk üzerine vurmamasi koşuluyla çalıştırabilirsiniz diyorlar ki sizin klima farklı odada zannetmiyorum ki hasta olsun.