AygulSina Ogulcan allah var cnm hic kulanmadim ama emzik almayan bebekler bile bu emzigi aliyor diyorlar ikili geliyor zaten pakette bi dene istersen ne desem yalan olur. Yada yorumlarini okuyabilirsin
zeyzey77 Asli2323 aynen bence hiç zorlama damak yapısını bozmuyor. Kızım 2 buçuk yaşına kadar emdi hiç bir sorun yok ağız yapısında
reyhantugra Asli2323 Aynı sorunu bende yaşadım geceleri vermeyi denedim uyku arasında 3 4 gün her uyandığında o memesini verdim sonra alıştı emmeye başladı
Berivantan02 zeyzey77 siz iyi araştırdınız mı damak yapısını bızmadığını bennaraştırdım o yüzden söyledim canım
Cansuk Damak bozukluğu yapıyormuş 12 ay boyunca 0-6 kullandık baktım olucak gibi değil üçünü kestim yanlarından şimdi çok şükür ayına uygun emiyor 😂😂
zeyzey77 Berivantan02 bizde olmadi canım. küçük ya da büyük olmasına bakma aslında emzik için komple hiç vermeyin diyorlar damak yapısını bozar diyolar ama bazı durumlarda mecbur kalınca veriyoruz. Hiç emzik emmeyen çocuklarda bile damak yapısında bozulma olabiliyor o biraz genetik sanırım
zeyzey77 Berivantan02 aynen öyle. Kızıma vermeyecektim ama parmak emiyordu emzik bıraktırmak daha kolay olur hemde parmak emmesi iyi değil diye emzik vermek zorunda kalmıştım
balyanakannesi2 Asli2323 şurda bekliyim aynı durumdayım çözüm bulamıyorum atıyor ağzından hemen gece veriyorum uyurken alır diye hemen atıp eskisini istiyor
Berk2020Mert2008 Asli2323 bizim doktorumuz 6. Ay sonrası 2 numara emziği sorduğum da gerek yok dedi düşün ki emzirirken meme ucu büyüyor mu aynı onun gibi düşün dedi 1 yaşındayız 1 numara ile devam ☺️