Asli2323 Arkadaşlar kızım 7 aylik 2 numara emzik aldım avent kullanıyoruz. Ama kızım 2 numarayı ememiyor ağzına sokup çıkarıyor alışamadı bir türlü ne tavsiye edersiniz ne yapmalıyım?
Ogulcan Asli2323 bizdede aynı sıkıntı canım 8.5 aylık olduk hala eski emziği kullanıyoruz 2 numara ağzına büyük geliyor başka aldık olmadı chicco aldık istemedi hala 1 numara ile devam ediyoruz
AygulSina Asli2323 nuk cnm ayni sorunu oglumdada yasadim hatta emzik deneyimim ile ilgili post acmayi dusunuyordum demin kafamda ne yazicagimi toparliyordum. Nuk 2 numara alsan dahi alir cunku avent gibi degil
Astalavistababy Asli2323 yaklaşık 13 aya kadar bir numara avent kullandı oğlum ağzına büyük geliyor galiba 2 numarayı almamıştı. 13 aydan sonra 2 numaraya alıştı
zeyzey77 Asli2323 1 numara emzik almaya devam et 7 aylık olmasina bakma . Emzik nunarasi büyüdükçe emzik kocaman oluyor o yüzden istemezler.. kızım emzik emdi emziği bırakana kadar. 1 numara 0-6 emzik emdi 🤭🤭
Asli2323 Ogulcan böyle olmaz damak yapısı bozulacak birde 2 numara emziğin damaklı olmasından yana doktorlar makale çok okudum da avente alıştık artık
Berivantan02 O çıkarır sen kat benim kızımda öyleydi değiştirdim başta almadı ama sonra aldın bende aynı markayı kullanıyorum kızıma
Ogulcan Asli2323 vermeyince ağlıyor canımbaşka çarem olmadığı için 1 le devam ediyorum canım ev emzik doldu ama kullanmıyor
AygulSina Asli2323 denedim 6 veya 7 ayliktan 18 19 aya kadar tek nuk kulandi damakli diyorlar sanirim uc kismi biraz daha yasli emmeye daha müsait
AygulSina Ogulcan bip sanirim ismi bi emzik markasi var onu mu denesen acaba bipsde olabilir bi bakim bulabilirsem atim sana
Ogulcan Asli2323 eee nasıl alıştırdın canım bizimki kıyameti kopartıyor almıyor 1 numaradan başka bildiğin marka varmı başka
AygulSina Ogulcan allah var cnm hic kulanmadim ama emzik almayan bebekler bile bu emzigi aliyor diyorlar ikili geliyor zaten pakette bi dene istersen ne desem yalan olur. Yada yorumlarini okuyabilirsin