smsmzyc Kdry Kolayı hiç aramam ama bazen eşim canı cekiyor die eve alıyor o içerken canım çok çekiyor içimde kalmasın die çok azcık içiyorum ama tabi bu 3 ayda belki bi kez. Bebeğe zarar gelicek die abartmıyorum. 😊