KaSeAy Kdry Ben hamileyken de içtigim için sanırım bebek alışık gaz yapmadı haftada en az 1 kere kesin içiyorm
tugbaasel Bende 3 buçuk ay sonunda yarım bardak içtim baktım gaz yapmadı bı kaç gün sonra bı bardak daha içtim yine gaz yapmadı çok şükür çok özlemişim 😂😂
Belinayyy Kdry büyük cesaret ister heralde bunu yapmak korkudan meyve suyu bile icmiyorum gaz yapar diye😊😊
ebbbbbruu Hamileyken ayda 1di ama şimdi içiyorum gaz yapmıyo her bebek farklı bende yapmadı diye sana iç diyemem malesef 😊
NazliBltHy Barisalpinannesi Canım o nasıl oluyor yani rezene kimyon içtiğimiz zaman süte nasıl geçiyorsa bu şekilde gaz yapan yiyecekler de geçiyordur diye düşünüyorum