busrasilra14 8 aylık oğlum. pankek ya da mücver tarzı şeyler yapıyorum ben, krakerler, bisküviler. Çorba hiç vermiyorum. Tarhana bile yapacağım zaman daha koyu kıvamlı ve kıymalı yapıyorum. Hem blw hem de normal yiyor. Kahvaltısında muzlu pankek, peynirli omlet, patatesli omlet tarzı şeyler yapıp yanına salatalık ve meyve ekliyorum. Normal öğünlerinde de ayına uygun pütürlü yemekler yapıyorum ve yanına yoğurt ya da suluğuna ayran/kefir koyuyorum kendisi içiyor. Elinde bir şeyler yerken kaşıkla verileni de alır bence, bir deneyin isterseniz