temmuzprensesi kısa kısa kısılacak şey kalmadı zaten. Bunun bir tık üstü direkt temel ihtiyaçlardan kısmak olur.
Hiçbir birikim yapamıyoruz pandemi başladığından beri özellikle. Her şeye sürekli zam geliyor. Bütün marketlerin broşürlerini takip ediyorum neredeyse, buna rağmen asla uygun değil hiçbir şey. Belki 3-5 lira fark eder fiyatlar arasında.
Online alışveriş yapıyorum çünkü toplu alışveriş yapabileceğim bir zamanım yok. Eşim yoğun iş saatlerinde çalışıyor. Birçok market gezip en uygununu bulacak zamanımız da yok açıkçası. Hayatı o kadar sevmiyorum yani. 300-400 liralık alışverişte (gıda, temizlik) ne dolap doluyor, ne de 2 hafta yetiyor aldıklarım. Haftayı çıkartabilirsem ne ala. Sırf ete 200-300 veriyoruz, o da 2 haftalık.
500-600₺ ile aylık alışverişini yapabilene helal olsun. Bizim 2 haftalık alışverişimiz 500₺ den fazla tutuyordur. Bunun yanı sıra kızımın temel ihtiyaçları, kendi kişisel ihtiyaçlarımız derken… Kazandığımızı ihtiyaçlara anca yetiriyoruz. Birikim hak getire.