temmuzprensesi Eşim 5bin lira maaş alıyor. Evimiz kira değil. Ama yetmiyor. 2 çocuk var. Birinin bezi maması derken, ikisinin doktor masrafı ilaçları kremleri bile dünya Bi para. Bunun pazarı marketi elektriği suyu doğalgazı İnterneti derken, elimizde kalan para ayın sonuna yetişmiyor. Özel zevklerimiz de yok öyle kendimize harcadığımız hiçbirşey yok. Bugün markete gittim. 2 kilo domates, 1 kilo salatalık, 1 kutu peynir, 15li yumurta, kahve, bide çocuklara az Bi aburcubur aldım 110 TL tuttu. Herşey ateş pahası