Aybuk06 merhaba, cok sükür gecti. en son acıdan kendimi yere attıgımı hatirliyorum onun üzerine doktora gittik ama hicbisey cıkmadı. doktor gecmezse batın bölgesi tomografisi cektirelim dedi bi kaç gün sonra düzeldim. Voltaren iğne ve parol icerek gecirdim. Gecmis olsun sizede