ArdicEge Arkadaşlar merhaba 20 gün önce sezaryen doğum yaptım bugune kadar hic sıkıntı yasamadım ilk günler harici ama suan dikislerimde dayanılmaz agrı sızı yanma var oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum nefesim kesiliyor konusamıyorum bile aranızda benim yasadıklarımı yasayan var mı? Dogumdan sonra bile bu kadar acı cekmemistim neredeyse aglayacagım💆🏼♀️
Buketkucuk ArdicEge ben doğum yapalı 1 ay 17 gün oldu dayanılmayacak kadar olmasada bazen hala dikişlerimde yanma ağrı acı olabiliyor
Sevdamavi ArdicEge canım benim 4 ay oldu ara ara sızlıyor doktorasor istersen ihtihap kapmış olabilir nefes kesicek kadar agrı olmuyor ben de
Miniee ArdicEge doktora gittinmi hiç sezaryenden sonra dikişlerin nasılmış ? Benim ilk 1 hafta ağrı oldu sonra geçti, sonradan ağrı yapması normal değil gibi geldi bana istersen bi doktora git dikişlerine baksın. Zorlamış olabilirsin
Imren3232 ArdicEge kesi bolgenizde kizariklik yada akinti varmi var ise enfeksiyon olmus olabilir antibiyotik kullanmaniz gerekebilir bi kontrol edin gecmis.olsun🌸
ArdicEge Buketkucuk bu kadar iyiyken bir anda kötülesmek etkiledi heralde beni inanılmaz canım yanıyor az önce hapşurdum ömrümden ömür gitti ensemden ter aktı resmen. Cok iyiydim bugune kadar her gören şaşırıyordu sanki hic dogum yapmamıs gibiydim💆🏼♀️ Ağrı kesici işe yarar mı bu acıya acaba hic içtiniz mi?
ArdicEge Miniee dogumdan 1 hafta sonra gittim hersey yolunda dedi doktorum dikislerimde bi sıkıntıda gözükmüyor baktıgımda icerden bir problem olabilir mi acaba 💆🏼♀️
ArdicEge Imren3232 görünen hicbisey yok kesi yerimde acaba icerden bir sıkıntı olabilir mi🥺 yarın doktora gidecegim
alerjikbebek ArdicEge 9 aydır doğum yapmışım hala ağrım var Dr gittim uktrason, röntgen,kan ,idrar herşey temiz çıktı Dr da demek senin iç yaran geç iyileşiyor hemen toparlanıyor ağrıların oluyor dedi. Oğlum aşırı karnıma tekme atıyor sanırım ondan da
Yelizr1 ArdicEge antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyordum ben doktor vermişti pek hissetmemiştim ağrıyı o kadar.
ArdicEge sevimeyuboglu61 yarın doktorumla görüsecegim banada hic normal gelmedi eşimde dogumdan sonra ilk defa bu kadar kötü gördü beni gece bebegimle bile ilgilenemedim eşim baktı komple sadece yattıgım yerde emzirebildim. Bugun kucagıma dahi alamadım💆🏼♀️
Sevinc24 ArdicEge yağmur yağdığında dışarı çıkmıştım 2 gün çok ağrıdı üşütmüş olabilirsiniz dikkat edin
ArdicEge Sevinc24 yaaa üşütünce olur mu suan üsüyorum mesela ama ev sıcak biraz soguk almıs olabilirim dün cok terledim sonra rüzgarda kaldım💆🏼♀️ Umarım üsütmüsümdür baska bi sıkıntı olmasından iyidir
Sevinc24 ArdicEge hem de nasıl etkiliyor üstüm açık emziriyordum dikkat ettim geçti çorap mutlaka ayağınızda olsun ben 1 aylıkken acımıştı sizin daha yeni
Celestial15 ArdicEge Doktoruna görün derim canım. 7 ay oldu ben olalı ilk iki hafta dışında ağrım olmamıştı
Deletedmom_29 ArdicEgeagir bir şey mi kaldirdiniz? Yanılmıyorsam ilk iki ay ara ara ağrılarım oldu ama dayanilmayacak ağrı ilk günlerdi
ArdicEge Deletedmom_29 ağır kaldırmadım ama cok hareketliyim yürüyüs yapiyorum evde hic oturmuyorum neredeyse hic agrım sızım kalmamıstı ameliyata dair sanırım sınırlarımı zorladım 💆🏼♀️
Minikyavrum75 Deletedmom_29 benim de 1 ay oldu kaşıntı var sadece tatlı tatlı ama sürekli değil normal mı acaba
Seliminannesiiii ArdicEge iltihap yapmıştır muhtemelen benim 20 gün sonra iltihap yaptı yaram ama dışardan belli oluyodu hemen gittik doktora antibiyotik ampül verdi kırıp sürdüm yaraya bir hafta iyileşti çok şükür içeriye sarmadan bence bi an evvel git doktora
Drysrht ArdicEge canım eltimde 20 gün önce sezeryan doğum yaptı dün birde bakmış sezeryan yeri açılmış patlamış içinden ip çıkmış. İçini dikiyorlar ya o ip. Hemen gitmiş doktor ipi kesmiş sprey sıkmış göndermiş ama oda hep acıyo kalkamıyorum falna diyordu o geldi aklıma arada dikiş yerine bak 20 gün çok uzun Bi süreç
Deletedmom_29 Minikyavrum75 tabi kaşıntı olur. Yara iyileşiyor. Sıcakta terleyince de olur kaşıntı. Ben internetten sezaryen kesiği görüntülerine bakıp şok olmustum bir aylık falandim. Benimki çok büyük yamuk kirmizi falan diyordum. Şimdi 10 ay oldu ve aynı öyle internettekiler gibi beyaz çizgi seklinde belli belirsiz bir izi kaldı çok şükür. Sizin de öyle olur inşallah