06022015 Hanife1920 valla uyusa da bi rahatlasam diyorum ama 2 saattir uyuyor çokta özledim 😒 anne yüreği bu olsa gerek
AntiFilozof Tubasel24 3 ay sonra bebeğim emmiyor diye post açarsın büyük ihtimalle ataktan dolayı 😅öyle olmayacak canım merak etme zamanla herşey düzene giriyor
BomBom Tubasel24 her istediğinde emzirin annesi, benimde öyleydi acaba hep böylemi olcak nasıl yapıcaz dısarı cıkıcaz falan dıye düşünürdüm. Sonra öğreniyorlar sadece acıkınca almaya başlıyor ıstesende ac dıılse veremıyosun🥰
Tubasel24 BomBom ay hayatım bitti gibi . Çok seviyorum iyi ki diyorum basende oturup benm hayatım bitti diye aglıyorm 😂😂
Doruk5 Bu atak süreci ne kadar sürüyor tahmini? Çünkü ben artık uykusuzluktan ve yorgunluktan bayılmak üzereyim
Metonunannesi Tubasel24 bebeğim 3.5 aylık sizinki kadarki gunlerini özler oldum benimkide o kadarken memede yaşamak istiyordu sabah akşam full emmek istiyordu normal yani biyudukce azalacak memede kalma suresi
Cengiz-ege Tubasel24 günde 1 veya 2 kere tam kaka yapıyor ama her altını açtığımızda çok çok az gazı ile kaka çıkmış oluyor bezine çişini ise iyi yapıyor
BomBom Tubasel24 yok yok hiç üzülmeyin tadını cıkarın gecıyor o gunler ıkı aylık olduktan sonrada ufak ufak düzene giriyor 😍
curly_mom Tubasel24 ben de avent kullanmıştım tek emzik denedik tuttu (7.ay gibi bıraktı ama olsun) 😅 bitaz olsun rahat etmiştik
Ayten-1907 Tubasel24 benim de öyleydi neredeyse 2 aylık olana kadar öyleydi geciyor canım sabır 🤗 3 aylık olduk 🥰
Cengiz-ege Aralidnak ay olmadık daha canım 3.665 doğdu geçen hafta gittik 4.500 gram olmuş 28 günlük oldu. Bugünde sünnetini yaptırdık.