Tubasel24 33 günlük bebeğim bu ara uyanıkken hep meme istiyor. Bi müddet sonra irşada hırçınlaşıyor . Memeden alınca ağlamalar . 4 gündür bu şekilde bu hep böyle mi olur 😢😢
Derinsart Tubasel24 yok gecici oluyo bizde bi ara öyleydik çok korkmuştum hic bi iş yapamiyordım yapısık gibiydik ama bi süre öyle ggitti geçti sinirlenmeue başladıgında kaldirip gazını alın hemen rahatlar
Cengiz-ege Tubasel24 bizde 24 günlüğüz aynı durumu yaşıyorum 😩 bende artık sütüm yetmiyor diye tereddüt ediyorum günde 1 defa mama veriyorum artık sütümde var ama nasıl davranıp nasıl anlayacağımı bilmediğim için mama veriyorum. Memede ağlıyor zorlama tutuyor sonra sinirleniyor alamıyor gibi oluyor memeyi.
curly_mom Tubasel24 tam bi kısır döngü 🤦🏻♀️ emdikçe gaz doluyo, gaz doldukça emmek istiyo 🤦🏻♀️ Sürekli gaz çıkarttırma için masaj falan yapın bi de emzik vermiştim ben 🤷🏻♀️
Tubasel24 Derinsart of gazını d alıyorum ama aynı. İnsallah düzelir böyle kalır diye çok korkuyorum. Ağlamak istemiyorm sütüm gider diye ama çok bunaldım🙄
Derinsart Tubasel24 yok geçiyor benmde birebir aynıydı hic ağlamayın düzelcek o bi atak dönemiymiş ve anneye yakınlık istegiymiş hep emzirin her istediginde
Tubasel24 Cengiz-ege mama verme dedi doktor hemen . Bende senin gibi yaptım meme+mama verdim 2 kere kabız oldu . Bilemiyoruz ki napcagımızı valla
curly_mom Tubasel24 ben de avent kullanmıştım tek emzik denedik tuttu (7.ay gibi bıraktı ama olsun) 😅 bitaz olsun rahat etmiştik
Doruk5 Benimde aynı sorunum var 39 günlük sürekli uyuyo uyandığı zaman da hemen emmek istiyo göğsümde emerken uyuyo sürekli emziriyorum sürekli kucağımda emerken uyuduğu için doymuyor galiba diyorum bilmiyorum ne yapcam
06022015 Tubasel24 valla aynı ben akşama kadar memede hem öğürüyo hem meme istiyor kızıyor bide memeyle kavga ediyor öyle böyle büyüyoruz inş düzelir
bbmoms Bizim de aynı durum uyaniksa hep meme arıyor uyuya kalıyor bir de gaz olduğu için sanırım anneye yakın olmak istiyorlar gece gündüz yapışık durumdayız
06022015 Hanife1920 valla uyusa da bi rahatlasam diyorum ama 2 saattir uyuyor çokta özledim 😒 anne yüreği bu olsa gerek