Minikkussss Sweetgirl benimde dediğiniz gbi olmuştu ama bundan daha belirgindi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Sweetgirl asz evet kızımda da öyle oldu benimde.bunda böyle erken gebelik testi pozitif gibi çıktı , Normal test yaptım o negatif çıktı ama ,dediğiniz gibi hayırlısı olsun .