Merhaba arkadaşlar test sonucum bu şekilde. Miratech erken gebelik testi aldım adetime 5 gün vardı . Çok fazla idrara tuttuğum için başta içi sulu gözüktü dokturunce sonuç bu. Sonrasında normal test aldım o da negatif . Neye inanacagimi şaşırdım . 1 kez plansız bir durum oldu . Kızımda 19 aylık hala emiyor , ertesi gün hapı da alamadım o sebeple . Psikolojim bozuldu varsa diye . Bu testten böyle sonuç alıp negatif olan , veya doğru çıkan olduysa bana bilgi verebilirmi?
