Kbra3400 benim bebeginde hep kaciyor . Ilk kactiginda cok korkmustum emzirmek istememistim ama sonra alistim normal geliyor suan 5 bucuk aylik halen kaciyor. Sirtina hafice vuruyorum ya da kaşinin ortasini bas parmagimla yukari dogru bi kackez itiyorum nefesi acilsin diye okadar . Oda alisti zaten bazen gülüyor 😅