Kbra3400 Merhaba dostlar bebeğim 3 aylık oldu. Emerken hala genzine süt kaçırıyor 😢 Öncesinde sağıp denedim yatarak denedim dik tuttum yok yani hiç biri olmadı… Çözüm bulan var mı ya da ne zaman normale döner? Teşekkür ederim 🙏
Yldrm3105 Kbra3400 benim bebeğim de 1 aylık biberonda aynı problemi yaşıyorum ve gerçekten çok üzücü ve korkutucu. Göğsünüzde yaşıyorsa bu sıkıntıyı sütünüz tazyikli geliyo muhtemelen, emzirirken makaslayin göğsünüzü iki parmağınızla
Dolunayyy Kbra3400 aynı sorundan doktora gitmiştik emzirme danışmanı olan bi hemşireye yönlendirdi beni. Hemşirenin yanında emzirdim fazla yatay tutuyosun dedi kolumun altına yastık koydu bildiğin cocuk oturuyo gibi yaptı sonra tanzikli geliyorsa sütun makas yap dedi ha kacmiyo mu yine kaciyo ama insallah öğrenecekler zamanla 🤷♀️
Srnsrnsrn Kbra3400 benimki de üç aylık kaçırıyor 😂 daha iyice yutmayı öğrenene kadar devam eder bence
Yldrm3105 Kbra3400 bebeğiniz göğsünüzün ne kadarını alıyorsa ağzına onun bir tık üzerine yapabilirsiniz
Yldrm3105 Kbra3400 inşallah faydası olur çünkü çok korktuğum bı durum gerçekten , Rabbim korusun bebeklerimizi 🙄
Kbra3400 Yldrm3105 teşekkür ederim denicem valla çok moralim bozuluyor emzirmek stres oldu bildiğiniz 😢
Xexexe Kbra3400 benimde bebeğim öyleydi 4 aya kadar erken doğduğu için yutkunmasi unutuyor gibiydi bide zayıftı diye doktor bana kilo alınca düzelir dedi dediği gibide oldu şükür ilk aylara göre çok çok iyi arada sırada nadiren oluyor
Kbra3400 Xexexe Benim bebeğimde erken doğdu hiç aklıma gelmemişti . Size de geçmiş olsun atlatmış darısı başımıza inşallah 🌸🌸🙏🙏
Oznuryunus Kbra3400 zamanlan geçiyor canım benimde öyleydi hatta o kadar tanzimli geliyordu ki yarışı akıyordu ağzından o zamanla geçiyor şuan 6 aylık olacaz 1 buçuk aydır falan yok