Ahkalbim Mommy_Bird Sanırım banada yazmışlar e nabız dan gördüm igne diye hiç almadım bile vurmadım ama alsaydim keşke
Mommy_Bird Ahkalbim Momys_-girl Aysenur219 Mom62636362 ilkgozagrimm Dün yapmadım ama bugün ilaçları getirmek için eczacı gelmişti o yaptı bi tanesini hergün yürüyüş olur hem gel yaparız biz dedi artık öyle yapcam ve bitircem inşallah 😂
Momys_-girl Mommy_Bird aynen oyle bende çevremden duyuyorum da sezeryan sonrası antibiyotikler vs veriyorlar benim ki hiç birşey vermedi ben dikişlerden cok ceketim o yüzden 2 ay oldu doğum yapalı hla dikişlerim tam olarak düşmedi
Aysenur219 Mommy_Bird ben de kendim yaptım karnını 4 e bol elinle dedı doktorum sonra yap dedı yaptım hepsını de kanın pıhtılasmaması ıcın yapmanız lazım
Mom62636362 Mommy_Bird 😂 ya ben aşşıırı korkmuştum spinal sezaryen oldum, iğneyi yapmaya geldiklerinde salak salak espriler yapıyordum sakinleşmek için, spinalci geldi hanııım demiştim 😂😂😂😂
ilkgozagrimm Mommy_Bird saglık ocağına gidiyordum ben orda yaptırıyordum elbette ki önemli olmasa vermezler