Merhaba hanımlar 5 gün önce sezeryan ile ikinci bebeğim oldu doğum doktorum ilaç yazarken oksapar diye bi iğne yazmış kan sulandırıcı diye inisülin iğnesi şeklinde ama o kadar cesaretsizim ki kendim yapamıyorum sizler doğum sonrası böyle bi ilaç kullandınız mı 3 tane yaptık eşimle güç bela ama bugün artık yapmadım şart mı bunu yapmak bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim