Ses22 tabi ki sormak istediğiniz soru varsa yardımcı olabilirim her zmn ameliyat kapalı olduk biz 6 buçuk aylık olduk 3 buçuk saat sürdü iki gece hastanede kaldık kan nakli yoğun bakım vesaire gerekmedi eve çıktığımızda normal hayata geçmişti gülmeye baslamisti bile 7 aylık kask taktı biz Türk firmasının ürettiği kaskı kullandık bursa da o var diye orayi tercih ettik 4 buçuk ay taktı tedavimiz bitti tamqmen şükür şuan 14 ay bitcek yürümeye de başladı gelişimsel hiç bir problemi yok Allah’a şükür