bbmoms
Tekirdağda oturuyoruz biz, istanbula yakın olmamız avantaj, Adnan hocaya ulaşmaya çalışıyoruz.. Biz başka sağlık sorunları da yaşadık, üstüne bir de bu olunca çok korkutuyor insanı.. Ama dediğiniz gibi Rabb’im çaresiz bırakmasın. Size de çok geçmiş olsun.. Yaşadığınız süreci yakından öğrenmek isterim