Yusuf44 valla sutunu sag bak. Benim ozamanlar sagiyordum. Altinda yarisi su bırikiyordu bekleyince. Ortada sut. Ustundede yag.
Ama smdi sagiyorum su birikmiyor eskisi gibi. Sutum daha az ve yagli bekleyince su ayrilmiyor.
Bende vermeye basladim o yuzden.
Sicaktan surekli terliyorlar sivi kaybediyorlar.
Yazik cocuklara.