Adanada yaşıyoruz. Bizim doktorumuz bebeğin susuz kalmaması için verin dedi. Bebeğim 3 ay 23 günlük sadece anne sütü alıyor, hemen hemen her emmesinden sonra 1 2 çay kaşığı kaynamış su veriyorum. Bizim doktorumuzda önceleri anne sütünden başka bir şey vermeyin diyordu, bebeğimin idrarında pembelik olunca susuz kalmış emdikten sonra 1 2 çay kaşığı su verin dedi.