Esma34 Anne027 fışkırarak kusması tehlikeli ama bence bekleme bi acile git üzerinden zaman geçmiş gözü moraracak kadar darbe almış içini ferahlatırsın en azından bi doktor görsün.
AloveS Anne027 düşme sonrası fışkırır tarzda ve fazla olur gözde kayma varsa götürün lütfen yarını dahi beklemeyin
Taftafgiller Canm yarını bekleme acile götürün bak gozu filan mor diyosun kusuyo diyosun bi baksınlar Allah esirgesin bişey olsa kendini hic affetmezsin bence bekleme
Bukettt1 Acile götürün beklemenin bir faydası olmaz gözünde hafif kayma var diyorsunuz hiçbirsey bebeğinizden önemli olmamalı.
Arsem Hadi bakalım burda da beş on kişi götür dediğine göre inşallah götürür hala diyorki yarın götürücem inşallah allahım kınamıyorum yarabbim şöyle insanlarla karşılaştırma beni
elifiii Anne027 normal insan düşmesi gibi düşünmeyin, daha kafa ve yüz kemikleri sertleşmemiş oluyor. düşmelerden sonra kusma varsa tehlikelidir ve önlem almak gerekir diye eğitildik hep.. eger böyle bir eşiniz varsa siz daha donanımlı ve bilgili olmalısınız...
Arsem Anne027 geçmiş olsun ihmale gelmez böyle şeyler bebeğe bişey olsa allah korusun vebalini ne sen ne kocan ödeyebilir
Gulzar Anne027 acil götürmeniz lazım kustuysa beyin sarsılması kan sızması ola bilir bakın bu önemli faktör mutlakaaa hötürmelisiniz en kosa zamanda
FeriDeniz Anne027 geçmiş olsun. Düşmeden hemen sonra kusması, göz kayması, etrafa ilgisini yitirmesi önemli diye biliyorum. Eşiniz doktora götürmediyse bile yakınlardaki bi sağlık ocağına gösterseniz? Hafife alınacak bi durum değil çünkü.