Anne027 8 ay 18 günlük kızım geçen akşam kucağımdayken birlikte yere düştük sol gözü şişmiş morarmış doktora götürmedik eşim izin vermiyor götürelim önemli bişey yok diyo bugün de kustu sizce ne yapmalıyım
Tuba Anne027 bence anneni babani ara alip götürsünler sizi doktora. esinize de sasiriyorum cidden🤦🏽♀️
Esma34 Anne027 canım bence hemen gitmelisin. Ben 3 aylıkken bebeğimle düştüm tomografi falan çekildi bişey olamamıştı Allah’a şükür ama doktor eğer kusma olursa hemen hastaneye getirin demişti. Korkutmak istemem ama tedbir amaçlı yine git için rahat etsin.
Senaozbek Anne027 canım muhakak götür doktorlar kusma oldugunda derhal getirin diolar benm bebegmfe yataktan düştü kusma yoktu ama baygındı garketleri uyusuktu görürdüm direk eşine sorma bile al kendin git söleme yani olurmu öyle sey ya geri kafalımı eşin :((
Janss Anne027 Gözünde kayma , boş bakma , hareketlerinde değişiklik yavaşlama gibi durumlar var mı ? Düşmeyle bağlantılı değildir o kusma sanmıyorum ama mutlaka doktora götürün 😔 En azından morluklar için krem vs önerir .. Çok geçmiş olsun .
Anne027 Esma34 üzerinden 2 gün geçti kusması inşallah ona bağlı değil içim rahat etmedi zaten götürecem
Anne027 Janss hareketleri normal sıkıntı yok gözünde hafif kayma var ama baya şişmiş morarmış her baktığımda içim gidiyor😔😔
Elifmuhammet Anne027 bemce kendin hemen bi taksiye atla götür bebeğini aynı şey Allah korusun benim başıma gelde 1 saniye evde durmam inşallah kötü birşey yoktur
NrYlmzTsr Nasil durabildiniz 2 gun boyunca😣 esiniz gormuyor mu sis mor diyorsunuz, hemen gidin bence ona gore bakilir ve iciniz rahat etsin.
elifiii Anne027 normal insan düşmesi gibi düşünmeyin, daha kafa ve yüz kemikleri sertleşmemiş oluyor. düşmelerden sonra kusma varsa tehlikelidir ve önlem almak gerekir diye eğitildik hep.. eger böyle bir eşiniz varsa siz daha donanımlı ve bilgili olmalısınız...
Ozge_AyazEfee Anne027 yemin ederim Bi gün tırlatacam ben kafayı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ güzel anne ne yapın edin götürün, Allah korusun gözünüzden kaçan en ufak Bi ayrıntı bile büyük tehlike. Bu kadar zaman gitmemeniz hata. Çok geçmiş olsun 🧡