Merveceylan Birbebekkkbircicek Çok geçmiş olsun ishalin doğum belirtisi olduğunu duymamıştım internetten de bi ön araştırma yap istersen inşallah suyun azalmıştır💕🙏🏻 Ama korkma doktorunla yol katedeceksin evelallah 💕😘
Rezzan Hatice3553 bebeğim 2yaşında sıkıntı yok sadece çok katı şeyleri yiyemiyo püre yediriyorum genelde