Birbebekkkbircicek su an 5 ay 17 günlük şükür bir sıkıntısı yok. Dedigim gibi surekli kontrol edildi. İnternete bende bakinca bunalima girmiştim kotu şeyler düşünme. Baska bir doktora git sonucta sınırda demişler. Bir daha baksinlar. Bazen yanlış ölçülüyor. Suyun fazla diyen doktora gidemedim bir sure baska doktora gittim ona bakarsan da hic biseyim yoktu gayet normaldi. Yani baska bi doktor daha görsün eğitim arastirma hastanesine yada universite hastanelerine de gidebilirsin. Ben istanbuldayim bezmialemde doc. Dr. Mehmet serdar kütük e gittim ve onda doğum yaptım tavsiye ederim istanbuldaysaniz.