Canım yavrularım…
Gelişinizle birlikte öyle çok şey öğrettiniz ki bana. Öyle bir yolculuğa çıkardınız ki beni. Uzun ve yorucu olmasına rağmen, beni nelerin beklediğini tahmin bile edemezken; hevesle, aşkla, eteklerim zil çala çala, “Hiç bitmesin” diye diye yürüyorum o yolu.. Hayran kalıyorum şahit olduğum her bir mucizeye. Kimi zaman tökezliyorum, kabul. Ne yapacağımı, nasıl ilerleyeceğimi kestiremediğim anlar yaşıyorum elbet. İşte o zamanlar ben yine size sığınıyorum biliyor musunuz? Sizin sevginizle şifa bulup, tüm gücümle devam ediyorum kaldığım yerden… Eğlenceli yol arkadaşlarım benim. Sizi seviyorum. Öyle böyle değil ama.. Çok seviyorum 🌷