nursocum Ay sevindim olmasına 😀 evet canim 5. Ayını doldurdu benim merak ettiğim acaba damlatma yapıyormu çünkü bi yere gittgimizde bebeğim biberonu kendi tutup içtiği zaman damlatmasin istiorum evdeyken sorun olmuyor ama dışarıdayken zor oluyor sürekli kıyafet değiştir filan😩